Cennik Google AdWords

do 500 zł

budżet miesięczny

+

200 zł

obsługa kampanii / miesiąc

= 700 zł

koszt całkowity / miesiąc

  • Przygotowanie i optymalizacja
  • Reklama na komputerach
  • Reklama na smartfonach
  • Reklama na tabletach
  • Analiza i pomiar efektów
  • Raporty miesięczne
do 1000 zł

budżet miesięczny

+

350 zł

obsługa kampanii / miesiąc

= 1350 zł

koszt całkowity / miesiąc

  • Przygotowanie i optymalizacja
  • Reklama na komputerach
  • Reklama na smartfonach
  • Reklama na tabletach
  • Analiza i pomiar efektów
  • Raporty miesięczne
do 2500 zł

budżet miesięczny

+

500 zł

obsługa kampanii / miesiąc

= 3000 zł

koszt całkowity / miesiąc

  • Przygotowanie i optymalizacja
  • Reklama na komputerach
  • Reklama na smartfonach
  • Reklama na tabletach
  • Analiza i pomiar efektów
  • Raporty miesięczne
powyżej 2500 zł

budżet miesięczny

+

20% budżetu

obsługa kampanii / miesiąc

budżet + 20%

koszt całkowity / miesiąc

  • Przygotowanie i optymalizacja
  • Reklama na komputerach
  • Reklama na smartfonach
  • Reklama na tabletach
  • Analiza i pomiar efektów
  • Raporty miesięczne
Na razie nie decyduję się na żaden wariant. Chcę porozmawiać. Bez zobowiązań.

Przykład kampanii Google AdWords

Kasia jest dietetykiem z Poznania. Reklamę w Google AdWords kieruje do osób znajdujących się w promieniu do 15 km od jej gabinetu. Dzięki temu Kasia ma pewność, że jej reklama trafia do właściwych osób, poszukujących dobrego dietetyka w ich bliskim otoczeniu.

Lokalizacja
Budżet

Budżet miesięczny Kasi wydawany na reklamę w Google wynosi nie więcej niż 500 zł netto miesięczne. Do podanej kwoty dodajemy 200 zł netto miesięczne za obsługę reklam przez naszą firmę. Całkowity koszt miesięczny kampanii wynosi więc nie więcej niż 700 zł.

Wydane 500 zł na reklamę w Google przynosi około 550 kliknięć w reklamę, z czego średnio 8% klientów decyduje się na wizytę w gabinecie. Średni zysk z wizyty jednego klienta wynosi 60 zł netto. Spójrzmy ile zarabia Kasia dzięki reklamie Google AdWords:

Koszt:
500 zł + 200 zł = 700 zł

Przychód:
8% z 550 kliknięć = 44 tylu nowych klientów ma Kasia dzięki reklamie w Google
44 klientów x 60 zł zysku z jednego klienta = 2640 zł przychodu

Dochód:
2640 zł - 700 zł = 1940 zł netto tyle Kasia zarabia dzięki reklamie w Google

Dochód

Najczęściej zadawane pytania

Co jeżeli nie wykorzystam w pełni miesięcznego budżetu?

W Google AdWords płacisz tylko za kliknięcie. Nie ma kliknięcia - nie płacisz. Jeżeli przykładowo ustalimy, że miesięcznie chcesz przeznaczać na reklamę 1000 zł, a w danym miesiącu wydasz np. 860 zł - nic się nie dzieje. Wydasz po prostu o 140 zł mniej na reklamę w danym miesiącu. To od Ciebie zależy ile chcesz wydawać na reklamowanie się i możesz w każdej chwili zmieniać budżet.

Czy niewykorzystany budżet miesięczny przepada?

Oczywiście, że nie. Budżet miesięczny to ustalona między nami kwota jaką planujesz wydawać na reklamę. Jeżeli nie wykorzystasz całkowicie budżetu, nic się nie dzieje.

Jak płacę za reklamę w Google AdWords?

Reklama w Google działa na zasadzie konta pre-paid. Zasilasz konto np. na 300 zł i korzystasz w reklamowania się do czasu aż nie wyczerpiesz budżetu. Możesz wykorzystać cały budżet w jeden dzień, a jeżeli chcesz - możesz wydawać 10 zł dziennie. Kwota jest dowolna i wszystko zależy od Twoich preferencji i oczekiwań. Zasilając konto płacisz firmie Google i to właśnie od nich otrzymujesz fakturę. Z naszą firmą natomiast rozliczasz się za prowadzenie kampanii.

Czy mogę się reklamować w Google bez Waszej pomocy?

Jasne, że możesz. Jeżeli jesteś dużą korporacją z kilkunastoosobowym działem marketingu, gdzie przynajmniej jednak osoba zajmuje się wyłącznie reklamą w Google AdWords - reklamuj się na własną rękę. Dla pozostałych firm najlepszym rozwiązaniem będzie zlecenie prowadzenia kampanii reklamowych firmie zewnętrznej, takiej jak nasza.

Dlaczego warto Wam zlecić prowadzenie kampanii w Google AdWords?

Jeżeli boli Cię ząb - idziesz do dentysty. Jeśli zepsuje się samochód - dzwonisz po mechanika. Oczywiście są osoby, które wolą robić wszystko samemu, jednak często jest to mało efektywne. Podobnie jest z reklamą w Google AdWords. Można prowadzić kampanie samemu i przez klika lat zdobywać doświadczenie, w międzyczasie marnując tysiące złotych na nietrafione kampanie reklamowe. Można też zlecić to firmie, która zajmuje się reklamą w Google 8 godzin każdego dnia i wie jakie działania będą dla Ciebie najlepsze, aby wydać na reklamę jak najmniej i zarobić jak najwięcej.

Co Was wyróżnia na tle innych agencji marketingowych?

Większość agencji szczyci się tym, że mają duże doświadczenie, wielu zadowolonych klientów i dobrą obsługę klienta. Znasz to? Pewnie tak. A jak jest z nami? Dokładnie tak samo, jednak wyróżnia nas jeden szczegół, dzięki któremu nasi klienci odnotowują nieziemską sprzedaż. Tym szczegółem jest doświadczenie w sprzedaży online. Nie tylko potrafimy generować ruch na Twojej stronie internetowej, ale też wiemy jakie kroki należy postawić, aby doprowadzić Twojego klienta do zamierzonego działania. Synergia dobrze zoptymalizowanej reklamy Google AdWords oraz umiejętność doprowadzenia użytkownika do finalizacji konwersji buduje naszą poważną przewagę konkurencyjną.