Doposażenie sklepu PrestaShop
Wznieś swój sklep internetowy PrestaShop na wyższy poziom! Umacniaj pozycję w Google, przyciągaj nowych klientów, zwiększaj konwersję oraz zadbaj o User Experience. Każdy z wymienionych poniżej elementów jest wykonywany indywidualnie pod Twój sklep internetowy. Zamiast używania gotowych modułów, otrzymujesz skrojone pod Twój sklep PrestaShop rozwiązanie, niczym garnitur szyty na miarę. Dzięki temu masz gwarancję, że wdrożone usprawnienia nie obciążą strony, i zapewnią jej prawidłowe, bezawaryjne funkcjonowanie.
Wzbogać stronę główną o dodatkową partię tekstu i wzmocnij pozycjonowanie Twojego sklepu.
Zabezpiecz swoje opisy i zdjęcia produktowe przed kopiowaniem. Dzięki tej metodzie niemożliwe jest skopiowanie tekstu w opisie produktu, ani zapisanie zdjęcia.
Szybkość ładowania strony wpływa na konwersję, skuteczność kampanii Google Ads oraz SEO. Powolna strona to strata pieniędzy. Nie chcesz tracić pieniędzy. Zadbaj o szybką stronę. Więcej informacji na temat szybkości ładowania strony znajdziesz we wpisie Dlaczego szybkość wczytywania strony jest kluczowa?
Rozszerzenie podstawowego pakietu. Dzięki temu wdrożeniu, Twoja strona będzie szybsza od 95% polskich sklepów internetowych. Więcej informacji na temat szybkości ładowania strony znajdziesz we wpisie Dlaczego szybkość wczytywania strony jest kluczowa?
Dobrze mieć sklep internetowy zgodny z Prawem. Z drugiej strony nie warto zasłaniać istotnych informacji o produkcie banerami wskazującymi, że strona obsługuje pliki cookie. Rozwiązaniem tego problemu jest dyskretny i nieinwazyjny komunikat Cookies na samym dole strony.
Nadaj swojej stronie oryginalny wygląd i wyróżnij się wśród konkurencji.
Lazy Loading, czyli leniwe ładowanie, polega na wczytaniu zdjęcia dopiero po jego ujrzeniu przez użytkownika. Wyobraź sobie, że na jednej stronie znajduje się 100 produktów. W standardowej sytuacji użytkownik musi poczekać aż załaduje się wszystkie 100 zdjęć produktów. Stosując Lazy Loading, strona ładuje tylko potrzebne zdjęcia, a dalsze są wczytywane w razie potrzeby. Rozwiązanie to możesz obejrzeć przykładowo w serwisie Instagram.
Nauczysz się tworzyć responsywny opis produktu rodem z Allegro. Opis będzie zawierał nie tylko tekst, ale również zdjęcia. Całość zostanie zaprojektowana w taki sposób, aby treść była wygodna do przyswojenia nie tylko przez użytkowników komputerów, ale też smartfonów.
Nauczysz się jak wykonywać przekierowane 301 ze starego linku na nowy. Przekierowania stosujemy wówczas, gdy link do danej strony ulega zmianie. W tej sytuacji należy wykonać przekierowanie ze starego linku na nowy. Stosując metodę zawartą w tym kursie będziesz mógł tworzyć takie przekierowania, bez użycia modułu. Tym sposobem nie obciążysz strony, nawet przy dużej ilości przekierowań.
Śledź ruch na stronie, rejestruj konwersje i pozyskuj informacje o odwiedzających witrynę. Google Analytics to podstawowe narzędzie do mierzenia i analizy, które musi mieć każdy sklep internetowy.
Śledź skuteczność kampanii reklamowych prowadzonych na Facebooku.
Dzieki widżetowi klienci będą mogli w prosty sposób odnaleźć Twoją firmę w mediach społecznościowych. Widżet zlokalizowany jest przy lewej krawędzi strony.
Hotjar to narzędzie analityczne, które bada szczegółowo każdy ruch użytkownika. Śledzi miejsca, które odzwiedził, sprawdza gdzie kliknął. Hotjar potrafi również tworzyć mapy ciepła i sporządzać nagrania z wizyt użytkowników na sklepie.
Ułatwiaj klientom poruszanie się po stronie, dzięki wdrożeniu przycisku powrotu na górę strony.
Zobacz demo →
Wgrywaj zdjęcia do własnego folderu, znajdującego się na Twojej domenie. Nazywaj zdjęcia w odpowiedni sposób, aby ułatwić im pozycjonowanie w Google Grafice. Tego typu narzędzie służy przede wszystkim do wgrywania zdjęć znajdujących się w opisie produktu. Przykładowy adres URL zdjęcia jest następujący: www.sklep.pl/img/zdjecie.png
Nowa czcionka, nowe wydanie strony. Wyróżnij swoją stronę stosując nieszablonową czcionkę. Wybieraj spośród 960 czcionek biblioteki Google Fonts.
Usuń zduplikowany link na kafelce produktowej, oszczędź Crawl Bugdet, i usprawnij działania SEO. Więcej na temat tej metody znajdziesz we wpisie Błędy SEO jakie ma prawie każdy sklep PrestaShop.
Usuń powielony opis na stronach kategorii i uniknij duplikacji treści, która wpływa negatywnie na pozycjonowanie. Więcej na temat tej metody znajdziesz we wpisie Błędy SEO jakie ma prawie każdy sklep PrestaShop.
Breadcrumbs to nawigacja znajdująca się na każdej karcie produktu. Dzięki tej modyfikacji Breadcrumbs będą zbudowane zgodnie z zaleceniami od Google. Więcej na temat tej metody znajdziesz we wpisie Błędy SEO jakie ma prawie każdy sklep PrestaShop.
Usunięcie błędów opisanych w artykule "Błędy w Google Search Console". Tylko dla PrestaShop w wersji 1.7 lub nowszej.
Podaj klientowi orientacyjny czas dostawy zamówienia już podczas przeglądania produktu. Dzięki temu rozwiązaniu klienci będą lepiej poinformowani o dostawie, co przełoży się na zwiększenie konwersji.
86% osób deklaruje, że chciałoby otrzymać informację o kosztach dostawy jeszcze przed dodaniem produktu do koszyka. Twój sklep zostanie wyposażony w okienko informujące o dostępnych metodach wysyłki i kosztach dostawy.
Każda strona powinna zawierać kanoniczny link, który wskazuje jaki adres URL ma być pozycjonowany. PrestaShop w standardzie nie zapewnia takiej funkcjonalności stronie głównej, jednak za pomocą tego wdrożenia można doposażyć ją w kanoniczny link.
Jeśli kategoria produktów składa się z wielu stron, link do każdej z nich powinien być odpowiednio oznaczony, aby Robot Google wiedział jak wygląda struktura danej kategorii.